zaterdag 7 februari 2015

boekje te vondeling gelegd


Eindelijk weer eens kans gehad om mijn boekje te vondeling te leggen.
Ik kom maar heel af en toe buiten mijn omgeving (eens per 2 maanden ofzo) dus veel kansen om mijn boekje neer te leggen zijn er niet.
Maar 2 weken terug moest ik weer naar het ziekenhuis en heb ik er eentje in het luchcafe neergelegd en iemand anders heeft er 2 voor mij in haar eigen woonplaats neergelegd, waaronder 1 in de bibliotheek tussen de uitleenboeken.





Het blijft altijd spannend en leuk of het lukt zonder dat iemand het door heeft.

Helaas heb ik tot nu toe nog geen enkele reactie gehad, maar wie weet.......

Het blijft leuk om iemand te verrassen  :-D
Ik zou het liefst om een hoekje willen kijken als iemand het vindt....





liefs Frederique






3 opmerkingen:

  1. Oooooooooooooh wat dom...........
    Ik had natuurlijk eerst mijn mail moeten bekijken, want ik heb een hele lieve mail gekregen van Monique
    Zij heeft, samen met haar dochtertje, mijn boekje gevonden in de bibliotheek en is er heel blij mee :-D
    Lieve Monique, Ik hoop dat het boekje je een beetje steun mag bieden

    Wat vind ik dat leuk!!!!!!!!!!!!

    liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn dochter heeft eens een boek in de bus gevonden. Ze had het briefje gelezen dat er bij lag, maar ze heeft het boek toch maar laten liggen. Ik heb eens gegoogeld hoe het precies in zijn werk gaat. Het lijkt een beetje op Postcrossing (waar ik "lid" van ben) maar dan met boeken. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Frederique ik reageer niet altijd maar lees wel altijd ff je stukjes ;)

    Maar wat een mooi stukje heb je boven in je Blogger staan het NU en LATER prachtig this zo waar ik kan er ook over mee praten, al hoe wel ik nu met mijn 2de leven ben begonnen dankzij *mijn donor*

    Ik hoop dat veel mensen deze spreuk echt beseffen want het is zoals het er staat !!!

    Liefs Janetta

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog leest.
Dankjewel voor het plaatsen van je berichtje.
Fijne dag!!!
liefs Frederique