maandag 25 augustus 2014

Positieve spreuken (11)




"Geniet van elke dag die je krijgt, het kan zomaar je laatste zijn"








Maak van een gewone dag een speciale dag, door open te staan voor de mooie, kleine en eenvoudige momenten die je zomaar krijgt.

  • een glimlach van een onbekende
  • een lief gebaar of woord
  • een warme zonnestraal
  • vrolijk fluitende vogels
  • een mooie bloem
  • een fijne wandeling
  • spelende kinderen, dieren
  • ......................... je weet vast zelf ook wel iets als je even nadenkt






liefs Frederique









4 opmerkingen:

  1. En wat heb je gelijk .En ik geniet echt steeds weer van de mooie kleine dingen en jij schrijft er al een aantal.Veel meer mensen zouden dit moeten doen !!
    Lieve groet Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gesproken! Helemaal waar...En wat dat krijgen betreft: loop zelf maar met een glimlach rond, dan komen die kleine dingetjes opeens zomaar toewaaien.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker waar Frédérique! Ik geniet ook van de kleine dingen, maar... ondertussen wil ik ook graag weten hoe het met je gaat. Het is alweer even geleden dat we hier iets van je konden lezen, dus ik hoop dat het na alle vervelende dingen en de kyste van afgelopen zomer weer een beetje goed met je gaat!
    Groetjes van Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blij iets van je te horen. Blijven genieten van de kleine dingen maakt je gelukkig! Dikke knuffel Frieda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog leest.
Dankjewel voor het plaatsen van je berichtje.
Fijne dag!!!
liefs Frederique