zaterdag 8 maart 2014

Duizendmaal Dankjewel!!!!







Duizendmaal dankjewel aan al diegenen die gereageerd hebben op mijn vragenlijst!!!!!
Geweldig dat jullie dat allemaal zomaar beantwoord hebben.
Heel eerlijke en inspirerende antwoorden ook.

Wel grappig om te lezen dat sommige nu ineens even echt na gingen denken door alle vragen en dat velen van jullie ineens weer beseften hoe rijk en bevoorrecht jullie zijn met alle mensen / vriendinnen om jullie heen.
Wat een paar eenvoudige vragen te weeg kunnen brengen.

Ik ben inmiddels al een stukje op weg met het schrijven en het verbaast mij geweldig dat het nog lukt ook  :-D
Het zal nog wel even duren voordat het boek klaar is, want net als met alles moet zoiets langzaam groeien.
Ik zal ook heus nog wel eens momenten hebben dat er niks geen inspiratie is en dan moet ik het even laten rusten, want ik weet inmiddels uit ervaring dat er vanzelf ineens weer iets tevoorschijn komt.

Maar doordat ik de uitdaging met mijzelf opgepakt heb, weet ik nu dat het vast en zeker gaat lukken!!
Net als met het schrijven op dit blog.

Waaruit blijkt dat iedereen verborgen krachten heeft als je maar in jezelf blijft geloven en altijd weer een nieuwe onbekende weg in durft te slaan.






liefs Frederique






2 opmerkingen:

  1. Hoi Frederique,
    Heel hartelijk dank voor je mooie boekje met bemoedigende teksten, spreuken etc.
    Een boekje om vaak te herlezen, door de pakkende teksten, ook de foto's daarbij zijn het bekijken meer dan waard! Echt een boekje om weg te geven, zal er ook nog een paar bestellen en daar weer anderen mee blij maken. Je had er ook nog een leuk kaartje bij gedaan als dank, ook weer zo leuk bedacht en mooi gedaan, dankjewel hoor!

    Momenteel heb ik geen vriendin, de vriendinnen die ik had zijn altijd op een vreemde manier uit mijn leven verdwenen waardoor het contact verwaterde en op den duur was het over en uit. Als je gezondheid niet meezit is het ook moeilijk om vriendschappen aan te gaan of te onderhouden, dus helaas heb ik je daar niet mee kunnen helpen. Anderen wel, heb ik begrepen,denk dat dit zeker ook een heel mooi boek gaat worden en denk dat je hier ook veel afleiding in zult vinden.

    Een fijn zonnig weekend toegewenst, groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog leest.
Dankjewel voor het plaatsen van je berichtje.
Fijne dag!!!
liefs Frederique