donderdag 13 februari 2014

Wie wil mij helpen?

Wie wil mij helpen?

Ik ga een nieuwe uitdaging aan, ik wil een boek / roman gaan schrijven over vriendschap / echte vriendinnen.
Dit is voor mij een echt grote uitdaging, want ik heb nog nooit lange verhalen geschreven en ik heb geen echte / beste vriendin(nen) (meer).




Ik ben daarom eerst maar eens een onderzoekje gestart en wil ik graag eerst reacties / verhalen van andere vrouwen lezen.
Er wordt niks persoonlijks gebruikt, het gaat mij alleen om de ervaring, het gevoel van het hebben van een echte / beste vriendin of het gemis daarvan.

  • Heb jij een echte / beste vriendin of zelfs meerdere?
  • Hoelang bestaat jullie vriendschap al?
  • Bespreken jullie alles?
  • Hoe onderhouden jullie je vriendschap?
  • Moet je haar delen met anderen? Vindt je dat vervelend?
  • Is een echte vriendschap weleens kapot of voorbij gegaan?
  • Hebben jullie weleens ruzie of woorden?
  • Heeft ze je vertrouwen wel eens beschaamd en kwam het daarna toch weer goed?
  • Heeft ziekte / scheiding ook invloed gehad op jullie vriendschap?
Maar ook :

  • Waarom is het moeilijk om op latere leeftijd nog een echte / beste vriendin te vinden?
  • Heb je moeite met het vinden van een echte vriendin?
  • Vindt je het een gemis?
  • Heb je geen behoefte aan een echte / beste vriendin?


Als jullie mij willen helpen dan zou ik dat heel fijn vinden en wie weet krijg ik het echt voor elkaar om deze uitdaging tot een mooi einde te volbrengen : een zelfgeschreven en gepubliceerde roman.


Je mag je reactie / verhaal mailen naar frederique.m.bakker@gmail.com
Het mag ook anoniem.


Alvast super bedankt voor jullie hulp!!!!!!!!




liefs Frederique





2 opmerkingen:

  1. Je krijgt binnenkort een mailtje van bovenstaande vragen. Natuurlijk moet ik er wel even voor gaan zitten dus heb dat niet gelijk vandaag of morgen klaar.

    Leuk en ik ben nu al benieuwd!

    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vragen, moet er ook eens even goed voor gaan zitten. Mail volgt.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog leest.
Dankjewel voor het plaatsen van je berichtje.
Fijne dag!!!
liefs Frederique