vrijdag 28 februari 2014

'Je ogen vertellen zoveel meer '









Je ogen vertellen zoveel meer, zoveel meer hoe jij je voelt
verborgen pijn
of stil verdriet

Je ogen vertellen zoveel meer, zoveel meer hoe jij je voelt
pure wanhoop
soms grote eenzaamheid

Je ogen vertellen zoveel meer, zoveel meer hoe jij je voelt
vol vuur
van ingehouden woede

Je ogen vertellen zoveel meer, zoveel meer hoe jij je voelt
maar ook zo stralend
en zo vol met liefde

Je ogen vertellen zoveel meer, zoveel meer dan dat een ander werkelijk ziet






liefs Frederique








4 opmerkingen:

  1. Mooi geschreven, zijn dat je eigen ogen op de foto?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je genomineerd. Zie mijn berichtje van vanavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die vraag kwam ook bij mij omhoog, zijn het je eigen ogen?

    Mooi wat je geschreven hebt. Het zou fijn zijn als mensen eens bij de andere in hun ogen zouden kijken. Daar valt zoveel af te lezen.

    Lieve groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Frederique

    heel heel hartelijk bedankt voor je mooie boekje, wat heb je dat schitterend en gevoelig geschreven, en weer gegeven.

    EDS is niet makkelijk, ik word er in mei in Holland voor getest, omdat ik zoveel overeenkomsten heb.

    Ik ga zo over je boekje schrijven, en ik hoop dat dames het zullen betellen,want ik weet zeker dat we er heel veel moed uit kunnen halen,

    dikke knuf Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog leest.
Dankjewel voor het plaatsen van je berichtje.
Fijne dag!!!
liefs Frederique