vrijdag 24 januari 2014

Cadeautje voor de gelukkige vind(st)er

Donderdag 23/01/2014

Dit is de 1e keer dat ik mijn boekje als cadeautje ergens heb neergelegd voor een gelukkige vind(st)er.
Zo spannend!!!!!!!!!!




Ik zag het idee bij  www.claudiactenhoeve.nl
Zij legt zelfgemaakte hartenschilderijtjes op allerlei plaatsen in het land.
Dat vond ik zo'n leuk idee, dat ik besloten heb om mijn boekje af en toe ook ergens als cadeautje neer te leggen.
Gewoon om iemand blij te maken.
Ik probeer ook ongezien van iedere plaats een foto te maken.

Ben reuze benieuwd of er ook reactie op komt.





liefs Frederique




5 opmerkingen:

  1. Wat leuk! En ontzettend spannend! Ik zou wel willen kijken met een verborgen camera wat mensen zullen doen als ze het cadeautje zien liggen, zouden ze het durven en open te maken?

    En geweldig er zijn er inmiddels vele die leuke, grappige of mooie dingen neerleggen. Ook ik wilde eraan beginnen maar ik loop blijkbaar wat achter de feiten aan, voel me nu een beetje na-aper. Maar waarschijnlijk heb ik daar dan ook wel weer maling aan, want leuks/liefs is gewoon fijn om te verspreiden

    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het lijkt me ook ontzettend leuk om het stiekem te bekijken :-D
      Je bent geen na-aper hoor, als je iets leuks wilt doen dan moet je het GEWOON DOEN!!!!!!!!!!!
      Daar worden anderen ook weer blij van.

      liefs Frederique

      Verwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk idee! Ik zou ook wel willen kijken met een verborgen camera. Laat je wel weten of er een reactie is gekomen? Ben zo benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker een heel mooi idee, zou leuk zijn om stiekum om een hoekje te kijken. Kan me dat zo voorstellen! Wat zou het geweldig zijn als we dit juist met velen zouden doen, ja toch?! Wat zou het er een stuk vriendelijker uit komen te zien. Zo apart om zomaar zo'n mooi cadeautje te krijgen. Ik hoop eerdaags een berichtje te lezen waarin je schrijft over een reactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee! En leuk dat je me toegevoegd hebt bij google! (ik jou ook...)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog leest.
Dankjewel voor het plaatsen van je berichtje.
Fijne dag!!!
liefs Frederique