donderdag 31 oktober 2013

Echte post

Tegenwoordig kan je op allerlei manieren post krijgen, maar toch is er niets leuker dan echte post.
Deze week kreeg ik onverwachts een heel mooi kaartje met de post.



Het kaartje is gemaakt door Wietske van Happy Cards
Hoewel het met haarzelf ook niet zo geweldig gaat heeft ze toch de tijd genomen om een kaartje voor mij te maken.
Daar wordt je vanzelf toch heel blij van!!!!

Wietske heel erg bedankt voor je mooie kaart, ik ben heel verrast en blij dat ik hem van jou mocht ontvangen  :-D




liefs Frederique



2 opmerkingen:

  1. Graag gedaan Frederique!
    Zo verrassen we elkaar want dat je mijn kaart op je blog laat zien vind ik reuze leuk, dankjewel.

    Lieve groet, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog leest.
Dankjewel voor het plaatsen van je berichtje.
Fijne dag!!!
liefs Frederique