dinsdag 8 oktober 2013

De tijd vliegt voorbij........

Ja de tijd vliegt voorbij.
Het is afgelopen nacht alweer 13 jaar geleden dat mijn vader onverwachts overleden is.

Op de avond voor zijn overlijden, toen ik bij hem wegging, hoorde ik in het doodstille bos een uil roepen.
Bijna elk jaar, mits het rustig weer is, hoor ik op die avond een uil in het bos dat grenst aan onze beide straten.



Helaas heb ik hem dit jaar niet gehoord, want ze zijn op dit moment druk bezig met groot onderhoud in het bos.
Dus er zal wel teveel herrie en onrust zijn.

Maar vergeten zal ik het nooit meer en de roep van een uil heeft nu voor mij een speciale betekenis gekregen en is altijd verbonden met mijn vader.

Lieve, lieve pap ik mis je!!!!!!!!!!!!





Sorry dat ik zo weinig van mij laat horen op dit moment, maar zelfs als je bezig bent met het verwerken en loslaten van een aantal te hoge verwachtingen en achteruitgang, zelfs dan vliegt de tijd voorbij.
En helemaal als je bezig bent met een nieuwe droom  ;-D
Over die nieuwe droom hoor je binnenkort meer................




liefs Frederique




3 opmerkingen:

  1. Wat een bijzonder verhaal over de roepende uil in het bos...wens je veel sterkte hoor! Ben benieuwd naar je droom.

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige verwoording en hoop dat de uil als de rust wedergekeerd is,weer terugkomt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hou je taai meis, en zorg goed voor jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog leest.
Dankjewel voor het plaatsen van je berichtje.
Fijne dag!!!
liefs Frederique