zondag 7 juli 2013

' Waar was je? '




Waar was je al die jaren?
Toen ik je steun zo nodig had
Waar was je al die jaren?
Af en toe een luisterend oor
Waar was je al die jaren?
Gewoon een paar armen om mij heen
Waar was je al die jaren?
Teleurstelling, eenzaamheid en heel veel pijn.

Nu ineens ben je er wel
Vergeef  me dat ik nog niet sta te juichen
Nu ineens ben je er wel
Is het oprecht of uit eigen belang
Nu ineens ben je er wel
Vergeef  me dat ik het nog niet vertrouwen kan
Nu ineens ben je er wel
Maar voor mij zal het nooit meer zonder bijsmaak zijn.




liefs Frederique




3 opmerkingen:

  1. Ik weet natuulijk niet om wie dit gaat,maar ik hoop dat je vragen beantwoord zullen worden .Misschien oprechtheid en zal de bijsmaak wat minder bitter worden
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar, maar hoop dat je van andere onverwachte kanten wél kreeg wat je zo nodig had, want zo werkt het vaak.
    Groetjes van Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog leest.
Dankjewel voor het plaatsen van je berichtje.
Fijne dag!!!
liefs Frederique