vrijdag 19 april 2013

Positieve spreuken (1)

Ik kreeg pas geleden van mijn oudste dochter een lijstje met positieve spreuken die ze op facebook tegengekomen was.

Af en toe zal ik er hier eentje doorgeven





" Verder gaan betekent niet dat je vergeet.
Het betekent alleen dat je accepteert wat plaatsvond
en besluit door te gaan met leven. "




liefs Frederique





voor informatie over :
Ehlers-Danlos Syndroom (EDS)
en
Hyper Mobiliteits Syndroom (HMS)   klik  hier  en  hier
Hooggevoelig (HSP)   klik  hier  en  hier


3 opmerkingen:

  1. Ja idd accepteren wat op je pad komt ,daar heb ik het soms moeilijk mee.
    Leuk en goed idee van je om positieve spreuken neer te pennen.
    Bedankt voor de reactie op mijn blog.
    Veel sterkte
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk blog heb je per toeval kwam ik hier op. En ben je gaan volgen omdat ik zo veel herken
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een hele mooie! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog leest.
Dankjewel voor het plaatsen van je berichtje.
Fijne dag!!!
liefs Frederique