dinsdag 19 maart 2013

' Blijf positief '




Soms zie je 't even niet meer zitten,
en kijk je door een donkere bril
Alles zit je constant tegen
en eigenlijk gaat niet zoals je wilt.....

Focus dan op kleine dingen,
een mooie bloem, een zonnestraal
Richt je aandacht op wat goed gaat
dan verandert je bui ook radicaal!!

Blijf alert en vol vertrouwen,
houd goede moed ook al heb je pech
Denk af en toe eens aan deze woorden,
dan ben je zo weer op de goede weg!


(tekst van Nicole Knop op een kaart van Hallmark)
het kaartje op de foto heb ik zelf gemaakt.



liefs Frederique




voor informatie over :
Ehlers-Danlos Syndroom (EDS)
en
Hyper Mobiliteits Syndroom (HMS)  klik   hier  en  hier
Hooggevoelig (HSP)  klik  hier  en  hier



3 opmerkingen:

  1. Hoi Frederique,

    Leuke tekst en een fraaie kaart!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat kaartje, doe ik ook graag, kaartjes maken!
    Ik heb eindelijk tijd genomen om op je blog te lezen. Ik heb me meteen ingeschreven, dan weet ik ook wanneer je weer wat nieuws hebt geplaatst. Ga eerst de linken eens lezen naar je beperkingen.
    Liefs Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart en wat een mooie tekst
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog leest.
Dankjewel voor het plaatsen van je berichtje.
Fijne dag!!!
liefs Frederique