dinsdag 11 december 2012

Kerst stressvrij

Dit jaar kies ik voor mijzelf met de feestdagen !!!

Geen drukke stressdag bij mijn schoonfamilie, maar heerlijk samen en met mijn eigen gezin en doen waar we zelf zin in hebben.
Ze vinden het niet leuk, maar dat is dan jammer voor ze.





En ik heb besloten om geen kerstkaartjes te versturen.
Waarom zou ik een kaartje sturen naar iemand als ze de rest van het jaar niks van zich laten horen of zien en geen tijd of belangstelling hebben???
De mensen die mij lief zijn en ook werkelijk voor mij klaar staan krijgen iets speciaals van mij.

Ik stuur liever de rest van het jaar een kaartje of bloemetje naar iemand die het op dat moment als extra steuntje of aandacht kan gebruiken.
Dat wordt altijd veel meer gewaardeerd dan het verplichte kerstkaartje.
Er wordt wel eens te vaak vergeten dat het jaar uit meer dagen bestaat.

Aandacht moet je het hele jaar voor elkaar hebben en niet alleen met de feestdagen!!!!



liefs Frederique


 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je mijn blog leest.
Dankjewel voor het plaatsen van je berichtje.
Fijne dag!!!
liefs Frederique