dinsdag 9 oktober 2012

Eenzaamheid

Wat kan ik daar over zeggen?
Ja, dat is stiekem toch aardig aanwezig, zeker als je niet meer mee kan draaien in deze maatschappij vanwege ziekte.
Je wordt snel ' vergeten ' .


In de zomer merk je het minder, want dan ga je meer naar buiten en kom je overal mensen tegen.

Het is zo makkelijk om te zeggen : ' Ik kom snel een keertje langs '  of  ' Binnenkort gaan we samen iets leuks doen ' .
Tegenwoordig verwacht ik daar niet veel meer van , het gebeurt toch niet.
Dat is de realiteit.

Je hoopt altijd ( nog steeds optimistisch ;-D ) dat ze nog een keer wakker geschud worden, maar meestal durven ze dan niet meer.

Of ze zeggen : ' Bel maar hoor als je iets wilt gaan doen ' .
Met andere woorden :  dat betekend dus dat ik moet bepalen wanneer ze tijd vrij moeten maken voor mij en iets leuks gaan doen met mij...........   inplaats van dat ik spontaan mee gevraagd word.....
Sorry!!!!!!!
Dat zal ik dus nooit doen, ik ga niet zitten bedelen of iemand een keertje tijd / aandacht voor mij heeft.

En als je er toch een keertje aan toe geeft, dan krijg je toch weer een knock-out dreun  :-s , want dan hebben ze het net op dat moment te druk met van alles en nog wat...........................
' We spreken binnenkort snel af hoor '    jaja zo ken ik er nog wel een paar....................

Ach het vele alleen zijn went wel hoor, maar soms doet het verschrikkelijk veel pijn.
Dan denk je wel eens, ik ben niet leuk / gezellig / interessant  genoeg voor anderen.
Maar gelukkig heb ik nog een aantal mensen om mij heen die het tegendeel bewijzen.
En daardoor weet ik dat het niet aan mij ligt.



liefs Frederique

1 opmerking:

  1. Dankjewel dat je volger van mijn blog bent geworden Frederique. Juist vandaag had ik een gesprek met een lieve meid over HSP, we hebben toch ook nog weer kunnen lachen om bepaalde dingen, samen is het beter te dragen hè! Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog leest.
Dankjewel voor het plaatsen van je berichtje.
Fijne dag!!!
liefs Frederique